Benvingut al Centre d’ajuda de NORD SMS.
Aquí trobareu guies, preguntes freqüents i pràctiques recomanades per treure el màxim profit de les vostres campanyes de màrqueting per SMS.
Primers passos
Com puc crear la meva primera campanya d’SMS?
- Aneu al tauler de control
- Feu clic a “Nova campanya”
- Carregueu la vostra llista de contactes o seleccioneu un grup desat
- Escriu el teu missatge (es recomana 160 caràcters com a màxim)
- Programa o envia a l’instant
Com importo els contactes?
- Aneu a “Contactes” > “Importa CSV”
- El vostre fitxer ha d’incloure una columna de número de telèfon vàlid
- Opcional: afegiu camps personalitzats com el nom, la ubicació, les etiquetes
Enviament de SMS
Puc personalitzar els SMS amb el nom del contacte?
Sí! Utilitzeu etiquetes dinàmiques com ara {first_name} al cos del missatge. Exemple:
“Hola {first_name}, no et perdis la nostra nova oferta!”
Quants missatges puc enviar al dia?
No hi ha cap límit fix, però els usuaris de gran volum poden requerir el registre de l’identificador del remitent, depenent del país de destinació.
Compliment
NORD SMS compleix amb el RGPD?
Sí. Vostè és el responsable del tractament; només processem dades en nom vostre.
Heu d’obtenir el consentiment d’acceptació dels vostres destinataris abans d’enviar missatges de màrqueting.
Puc utilitzar NORD SMS per a màrqueting massiu?
Sí, però assegureu-vos que el vostre públic hagi acceptat explícitament rebre missatges. Els SMS no sol·licitats estan prohibits per la UE i les lleis de telecomunicacions.
Ajuda tècnica
Per què no s’entreguen alguns missatges?
Motius habituals:
- Números de telèfon no vàlids
- Destinacions de desactivació
- Filtrat d’operadors o llistes negres
Comproveu els vostres informes de lliurament a “Informes” > “Detalls”.
Puc integrar-me amb el meu CRM o lloc web?
Sí, amb la nostra API. Podeu activar SMS en funció de les accions de l’usuari, les reserves o els pagaments.
Facturació i comptes
Com es calculen els crèdits?
Un crèdit = un SMS de fins a 160 caràcters. Els missatges de més de 160 caràcters poden consumir diversos crèdits (SMS concatenats).
Com puc canviar el meu pla o comprar més crèdits?
Aneu a “Facturació” > “Plans” o “Crèdits de recàrrega” des del vostre tauler.